SMARTdoc

Wie is

SMARTdoc

SMARTdoc gebruikers besparen gemiddeld een uur per dag.

Door de dagdagelijkse automatismes in het behandelen van mails, facturen, foto’s, bedrijfsinformatie & HR documenten toe te vertrouwen aan SMARTdoc kan elke organisatie massaal besparen op tijd, papier, printers en ergernissen. Maar SMARTdoc doet veel meer: het beveiligen en controleren van je bedrijfsinfo, makkelijke workflows opzetten en dat met een applicatie die je implementeert in enkele dagen, en begrijpt binnen enkele minuten. SMARTdoc neemt je ergernissen omtrent administratie weg en geeft je meer tijd om te doen waar je goed in bent.

SMARTdoc en GDPR:

  • De SMARTdoc oplossing laat toe om alle documentstromen in uw organisatie volledig digitaal af te handelen. Of het nu gaat over inkomende post, uitgaande mails, facturen of levernota’s, arbeidscontracten of bestuursverslagen, werffoto’s of filmpjes… SMARTdoc archiveert, beveiligt en monitort uw volledig archief. Elk document wordt gekoppeld aan de correcte beveiliging, minimale en maximale bewaartermijn en bovendien maken we elk document volledig doorzoekbaar.
  • Een geslaagde implementatie maakt u niet alleen klaar voor de GDPR maar beschermt u tevens tegen risico’s en hacking, maar maakt bovenal uw organisatie efficiënter en transparanter. Bovendien kan u enorme besparingen realiseren, in tijd, maar ook in minder papier, printers en toner en verlopen controles of audits vlotter en makkelijker.
  • Samen met u brengen we de documentstromen één voor één in kaart en zetten deze om in digitale processen. Deze analyse wordt uitgevoerd samen met u, en samen met u omgezet in realistische doelen.
  • SMARTdoc staat in voor installatie, implementatie en opleiding van uw gebruikers.

SMARTdoc – Sint-Lievens-Esse – tom.pintens@smartdoc.eu – +32 470 58 10 30 – www.smartdoc.eu

Smartdoc gdpr